Croco-puzzle: Slovníček: C

(naposledy aktualizováno 21. 8. 2018)

zpět na všechna počáteční písmena

Castle wall

Návod: Některými z prázdných polí veďte okružní cestu, která prochází vodorovně a svisle od jednoho středu pole k druhému. Černá políčka musí ležet mimo tuto cestu, silně orámovaná bílá políčka musí ležet uvnitř ohrady. U šedých políček není tato informace známa. Políčka s čísly a šipkami udávají, kolik segmentů cesty (od jednoho středu pole k druhému) je v příslušném směru.

Kód řešení: Označené řádky zleva vpravo: I pro přímo procházející čáru, , L pro zahnutou čáru  a – pro všechno ostatní. (V příkladu by kód řešení byl: 'LL-I--- LIIIL-I')

Catloop

    

Návod: Do mřížky zakreslete okružní cestu, procházející středy políček. Čísla na okraji udávají, kolik políček v daném řádku či sloupci je na cestu použito.

Kód řešení: Označené řádky zleva vpravo: I pro políčko, který cesta prochází rovně, L pro políčko, v němž cesta odbočuje, a X pro nepoužitá políčka. (V příkladu by kód řešení byl: 'LLXXX IXXLL')

Catwalk

Návod: Zakreslete cesty koček k jejich miskám s mlékem. Každé políčko při tom smí být využito maximálně jednou cestou. Čísla na okraji udávají, kolik políček daného řádku či  sloupce je využito cestami.

Kód řešení: Označené řádky zleva vpravo; L pro políčka, v nichž cesta zahýbá, I pro políčka, jimiž cesta prochází rovně a X pro políčka, která jsou prázdná nebo jsou obsazena kočkou či miskou. (V příkladu by kód řešení byl: 'ILIIL LLXXI')

Curve data

Návod: Zakreslete čáry. Čáry prochází středy polí ve vodorovném nebo svislém směru. Každé pole musí být čarami spojeno s právě jedním zadaným symbolem. Všechny propojené čáry tvoří obrazec,  který musí odpovídat zadanému symbolu. Čáry při tom mohou mít různou délku, ale relativní pozice propojených vodorovných a svislých konců, odboček a rozvětvení musí být totožná.

Ovládání
Ovládání myší:
Při stisknutém tlačítku pohybujte myší od jednoho pole k druhému, abyste nakreslili čáru. Když tento proces zopakujete, příslušnou čáru vymažete.
Kliknutím na hranu tuto hranu označíte křížkem. Kliknete-li na stejnou hranu znovu, křížek odstraníte.
Kliknutím do pole do něj zakreslíte křížek. Nové kliknutí do téhož pole křížek odstraní.
Ovládání klávesnicí:
Klávesa Esc slouží ke změně režimu kurzoru.
Kurzor v políčku: Pro nakreslení čáry pohybujte kurzorem při stisknutém tlačítku Shift. Chcete-li čáru opět vymazat, stejný proces zopakujte.
V režimu kurzoru na hranách můžete pomocí #, * a Q na hranu umístit křížek a mezerníkem toto označení zase zrušit.

zpět na všechna počáteční písmena

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer